Kleuters die regelmatig worden voorgelezen door hun ouders vertonen meer activiteit in de hersengebieden die taal verwerken wanneer zij een verhaal te horen krijgen.
Dit kan betekenen dat voorlezen het kleuterbrein helpt klaarstomen voor taalverwerking en zelfstandig lezen.
- Geen kritische periode voor leren tweede taal
- Inhoud lessen aanpassen op verzoek
Ingrid Spies-van de Meer liked this on Facebook.
Lianne Morssink liked this on Facebook.
Mia Schouten liked this on Facebook.
Renate Huiskes liked this on Facebook.
Hilda van Dipte liked this on Facebook.
Karin Huisman liked this on Facebook.
Edy En Liane Valkenburg liked this on Facebook.
Ingrid Brinckman liked this on Facebook.
Lian Merks liked this on Facebook.
Tineke Bussemaker liked this on Facebook.
Ingrid de Meere liked this on Facebook.
Jolanda Kostermans liked this on Facebook.
Claire Schilte liked this on Facebook.
Wilma Schepers liked this on Facebook.
Ilze Wassink liked this on Facebook.
Cathy Hermans-Augustinus liked this on Facebook.
Annemarie Nieuwkerk liked this on Facebook.
Annemie Van Looy liked this on Facebook.
Joke Aalbers liked this on Facebook.
Margreeth Dreef liked this on Facebook.
Hilde Walstra wisten wij al lang ?